Game On! &
Dutch Technology Week


Techniek zien, doen en ervaren. Dat was het idee achter de techniekmanifestatie Game On! in Breda. Gedurende twee dagen werd techniek door regionale bedrijven gepromoot bij de medewerkers van de toekomst, ofwel ruim 14.000 leerlingen van het voortgezet onderwijs.

Te midden van een interactief en uitdagend concept van techniekpleinen, eerder getest in Drechtsteden, ontmoetten leerlingen en bedrijven elkaar tijdens het bouwen, testen en programmeren.

Samen met partners Brabant Branding en REWIN koppelden we de techniekmanifestatie Game On! aan de Dutch Technology Week.

'Door deze verbinding te leggen, worden de techniek manifestaties meer zichtbaar. Dit vergroot de impact op het Brabantse imago'

Gwen Zuring (Projectleider Brabant Branding)

Tijdens de Zuidoost-Brabantse techniekmanifestatie, Dutch Technology Week (DTW), stonden ‘verbinden’ en ‘talent’ centraal. Gedragen door de DTW én het sterke regionale netwerk van REWIN, slaagde de grote groep MKB’ers en grote multinationals - zoals Shell, VDL en Opera - erin, de leerlingen te overtuigen dat ‘techniek een slimme keus voor de toekomst is.